Mgr. Tomáš Pelikán - daňový analytik

Nevíte, jak dál s Vaší podnikáním?  Čekali jste od státu, že sníží byrokratickou zátěž, ale nedočkali jste se?  Postihla vás daňová kontrola? Jsme připraveni převzít většinu starostí za vás.

• Firemní prezentace
  • 1. 1. 2023

Nabízíme především tyto služby:

• Sbíráme relevantní finanční a účetní informace a provádíme analýzy, abychom  zjistili, jaké daně by měl klient platit.

• Připravujeme daňová přiznání ke všem druhům daní pro fyzické i právnické osoby. To zahrnuje samozřejmě i výpočet příslušných daní, uplatňování odpovídajících odpočtů a odpočitatelných položek a zajištění, že daňová přiznání jsou vyplněna správně.

• Pomáháme klientům s daňovým plánováním tak, aby mohli optimalizovat své daňové povinnosti. To může zahrnovat strategie pro snížení daní, využívání daňových úlev a efektivní správu financí. Daňové plánování nebo daňová optimalizace nejsou samy o sobě trestným činem.

• Poskytujeme klientům odborné poradenství ohledně daňových otázek, změn v daňové legislativě a optimálních daňových postupů.

• V případě daňových kontrol pomáháme klientům shromáždit potřebné dokumenty a údaje, aby mohli uspokojit požadavky kontrolních orgánů. Jsme schopni vést metodicky postupy klientů při daňové kontrole a připravovat procesní dokumenty pro úspěšný průběh daňového řízení.

• Organizujeme vzdělávací akce o aktuálních daňových tématech a strategiích.

• Provádíme identifikaci a hodnocení rizik spojených s daňovými záležitostmi a navrhování opatření k jejich minimalizaci.

Mgr. Tomáš Pelikán

IČ: 66066191 (nejsem plátce DPH)

Kancelář:
Staroměstské náměstí 11/39, Mladá Boleslav, PSČ 293 01